ابناء طلب بالمنشاه
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
ابناء طلب بالمنشاه

(منتدى عام - اسلامى - ترفيهى - رياضى - شامل - تعليمى)
 
الرئيسيةالرئيسية  مجلة ابناء طلبمجلة ابناء طلب  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخول  
لا... تطيع آلهمـ لو همگ گبير قل لهمگ لو گبّر لي رب آگبر { بآلصلآه .. يهون گل آمر عسير..يگفي آنگ تبتدي بآلله آگبر
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» موضوع: تعبير عن شهر رمضان الكريم
الخميس يونيو 11, 2015 12:02 pm من طرف بسمة امل

»  سفرة رمضان
الخميس يونيو 11, 2015 11:55 am من طرف بسمة امل

» ملف كامل عن شهر رمضان المبارك , أحكام الصوم , تعبير عن رمضان
الخميس يونيو 11, 2015 11:48 am من طرف بسمة امل

» تعليم الأطفال عن صيام شهر رمضان المبارك
الخميس يونيو 11, 2015 11:45 am من طرف بسمة امل

» تعليم الأطفال عن صيام شهر رمضان المبارك
الخميس يونيو 11, 2015 11:44 am من طرف بسمة امل

» تعبير عن رمضان
السبت مايو 30, 2015 2:55 am من طرف بسمة امل

»  موضوع ديني قصير ومفيد
الجمعة مايو 29, 2015 7:41 pm من طرف mДЋmőď ŢǻĹāб

» الابتسامه
الأحد فبراير 15, 2015 1:38 pm من طرف أميرة السحاب

» الفرق بين زمان و الأن
الأحد فبراير 15, 2015 1:33 pm من طرف أميرة السحاب

» مات متجمدا فى الثلاجة ماذا كتب قبل ان يموت ؟؟؟
الأربعاء يناير 07, 2015 6:03 pm من طرف أميرة السحاب

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم

شاطر | 
 

 لو كنتو اخوات اتعاتبو

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بسمة امل
عضو هام
عضو هام
avatar

بنــر :
مستوى التقدم :
80 / 10080 / 100

عدد المساهمات عدد المساهمات : 994
نقاط نقاط : 2126
السٌّمعَة السٌّمعَة : 20
ت/س ت/س : 15/08/2011
العمر العمر : 30
المزاج المزاج : ضحكتى رجعت مع ابنتى بسمة
الموقع الموقع : ابناء طلب بالمنشاه
sms sms : مسلمة
الاوسمـــة :



مُساهمةموضوع: لو كنتو اخوات اتعاتبو    الأحد أبريل 22, 2012 2:08 pm

بسم الله الرحمن الرحيم


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيكم ياشباب ويا بنات

يارب يكون الجميع بخير

بصو بقى الحمد لله انا شايف المنتدى اليومين دول على احسن مايرام

واتمنى من الله يفضل على كده ديما

وانا فكرت فى موضوع يخلينا ديما اخوات وطبعا المثل بيقول

لو كنتو اخوات اتعاتبو

والانسان لو زعل من حد عزيز عليه بيعاتبه بعشم بينهم

ولو مش يهمه طبعا مش بيهمه ولا بيسال فيه

انا عملت الموضوع دا بقى عشان

الى عنده اى شكوه من واحد ييجى ويعرضها هنا

وكل واحد فينا يدخل يشوف يمكن يكون حد زعلان منه

او يكون زعل حد بدون قصد

او لو حصل اى سوء تفاهم بين اتنين يتعاتبو ويتصافى هنا

عشان محبش ازعل من حد ومعتبوش على الى عمله

وكمان الواحد ميفضلش شايل فى نفسه

لان ممكن الزعل ده بعد فتره يتحول لكره او حقد

واحنا مش عايزين كده ابدا فى منتدانا الغالى علينا كلنا

ها ايه رئيكم

لو قلتو زيع هزيع واثبت الموضوع

لو لقيتو ان كلامى فى شيئ غلط عرفونى وانا كانى مقلتش حاجه

سلام بقى ما حد يزعل منى







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أميرة السحاب
عضو هام
عضو هام
avatar

بنــر : مصر ام الدنيا
مستوى التقدم :
30 / 10030 / 100

عدد المساهمات عدد المساهمات : 470
نقاط نقاط : 716
السٌّمعَة السٌّمعَة : 24
ت/س ت/س : 13/08/2011
العمر العمر : 27
المزاج المزاج : رايقه
الموقع الموقع : موقع ابناء طلب بالمنشاه
sms sms : لا اله الا الله
سيدنا محمد رسول الله
اللهم انك عفو تحب العفو فاعفو عنا

الاوسمـــة :



مُساهمةموضوع: رد: لو كنتو اخوات اتعاتبو    الأحد أبريل 22, 2012 6:40 pm

انا زعلانه منك يا يارا
انا بهزر واللهى متصدقيش
يسلموووووووووووو علي الموضوع الرائع والف مبروك علي الاشراف



سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بسمة امل
عضو هام
عضو هام
avatar

بنــر :
مستوى التقدم :
80 / 10080 / 100

عدد المساهمات عدد المساهمات : 994
نقاط نقاط : 2126
السٌّمعَة السٌّمعَة : 20
ت/س ت/س : 15/08/2011
العمر العمر : 30
المزاج المزاج : ضحكتى رجعت مع ابنتى بسمة
الموقع الموقع : ابناء طلب بالمنشاه
sms sms : مسلمة
الاوسمـــة :



مُساهمةموضوع: رد: لو كنتو اخوات اتعاتبو    الأحد أبريل 22, 2012 10:35 pm

الله يباك فيك نورتى صفحتى يسلمووعلى مرورك اختى اميرة منورة دما المنتدى
هوحد يقدر يزعل منكي قمر
لكى خالص تحياتى
تـوآجدك الرائــع ونــظره منك لموآضيعي
يــســعدني ويــشرفني مروورك الحاار








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عزوز
مشرف منتدى عام
مشرف منتدى عام
avatar

بنــر : عزوز
مستوى التقدم :
40 / 10040 / 100

عدد المساهمات عدد المساهمات : 659
نقاط نقاط : 797
السٌّمعَة السٌّمعَة : 8
ت/س ت/س : 20/07/2011
العمر العمر : 28
المزاج المزاج : راااااايق حزات مزاجي
الموقع الموقع : ابناء طلب بالمنشاه
sms sms : دخيل الله وبعد الله دخليك لا تخليني
دخيلك لوبغيت اتروح تكفئ لا توادعني
الاوسمـــة :



مُساهمةموضوع: رد: لو كنتو اخوات اتعاتبو    الأربعاء أبريل 25, 2012 1:38 pm

يسلمووووووووووووووووو على الطرح الراايع
يطيج الف الف الف عافيه
تقبلي احتراامي اختي ياراااا


22<p align="center"></p>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لو كنتو اخوات اتعاتبو
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ابناء طلب بالمنشاه  :: 
المنتديات الــعـــامــة ( المشرف : عزوز ) GENERAL FORUMS
 :: مًنْتّْدًى آلعـآمــ
-
انتقل الى: